fbpx

Top 10 Highest Paid Jobs in Pakistan in Urdu

Top 10 Highest Paid Jobs in Pakistan in Urdu
Top 10 Highest Paid Jobs in Pakistan in Urdu

Top 10 highest paid jobs in Pakistan in Urdu

پاکستان میں نوکری کرنا ایک مشکل مرحلہ ہے کیونکہ یہاں ابیلیٹی کے مطابق تنخوائیں نہیں دیں جاتیں اب اس بات میں کتنی سچائی ہے اس بات کا اندازہ آپ کو ہماری اس پوسٹ کو دیکھ کر بہتر طریقے سے ہو جاۓ گاکیونکہ ہم بتانے جا رہے ہیں پاکستان کی ٹاپ ٹین ہائیسٹ پیڈ جابز کے بارے میں تو چلیے اپنےکاؤنٹ ڈاؤن کا آغاز کرتے ہیں ں

ینیورسٹی لیکچررز

یونیورسٹی لیکچرر بننے کے لیے ، اعلیٰ تعلیم اور وسیع تجربہ ہونا ضروری ہے۔ جس میں ایم اے ایم فل اور پی ایچ ڈی کی ڈگری کے علوہ مطلوبہ شعبے میں مہارت ضروری ہے لیکچررز پاکستان کے تعلیمی شعبے میں پرکشش تنخواہ پیکج وصول کر رہے ہیں جو اپنے مخصوص مضامین میں لیکچر دیتے ہیں۔ اساتذہ کے مختلف درجے ہیں جو ان کی تنخواہ کا تعین کرتے ہیں۔ یہ ایک لیکچرر سے شروع ہوتا ہے اور پروفیسر کے عہدے پر ختم ہوتا ہے جس کی تنخواہ زیادہ ہوتی ہے۔ تنخواہ 30 ، 000-350،000 روپے ماہانہ سے ہوتی ہے۔

.سائبر سیکورٹی منیجر

سائیبر سیکیورٹی مینیجر سب سے زیادہ مانگ والی خصوصیت ہے خاص طور پر حکومت کی جانب سے سائبرسیکیوریٹی بل جاری کرنے کے بعد اور اس سے وابستہ قانونی قوانین پر زیادہ زور دیا جا رہا ہے بہت سے سائبر سیکورٹی ایسوسی ایٹ افراد کو فری لانس خدمات فراہم کر رہے ہیں لیکن اس کی اہمیت کو مدنظر رکھتے ہوئے کمپنیاں اور کاروبار اس عہدے کے لیے انتہائی قابل افراد کی خدمات حاصل کر رہے ہیں۔ یہ ایک بہت اچھی تنخواہ والا فیلڈ ہے اور اس پوزیشن کے لیے ابتدائی تنخواہ 1 لاکھ ہے۔ بہت سے سائبرسیکیوریٹی مینیجر فائور اور اپ ورک کے ذریعے بھی ڈالر کما رہے ہیں۔ اگر آپ دلچسپی رکھتے ہیں تو یہ اب تک کا بہترین میدان ہے۔

ایچ آر مینیجر

کسی بھی کمپنی یا فرم کی کامیابی اس کے ملازمین کے معیار پر مبنی ہوتی ہے۔ اگر ملازمین اپنے اپنے شعبوں میں قابل اعتماد اور ماہر ہیں ، تو یہ واقعی کمپنی کی کارکردگی کو بڑھا سکتا ہے۔ اب ، یہ سب اس فرد پر منحصر ہے جو ان تمام ملازمین کو بھرتی کرتا ہے۔ وہ ہیومن ریسورس (HR) منیجر کے طور پر جانا جاتا ہے۔ HR مینیجر کا بنیادی فرض کمپنی کی کاروائیوں کو آسانی سے چلانے کے لیے ملازم رکھنا ، تربیت ، کیریئر ڈویلپمنٹ ، ملازم تعلقات ، معاوضہ اور تعمیل وغیرہ ہے۔ لہذا ، ہیومن ریسورس مینجمنٹ میں کیریئر شروع کرنا ایک اچھا انتخاب ہے۔ تنخواہ 35،000-150،000 روپے ماہانہ سے ہوتی ہے۔

تخلیقی ڈیزائنر کری ایٹو ڈیزائینر

ایک تخلیقی ڈیزائنر گرافک اور فیشن ڈیزائننگ میں مہارت رکھتا ہے۔ وہ نئے فیشن کے رجحانات ، اٹریکٹو لوگو ، نئے ڈیزائن کے ماڈل وغیرہ بنانے کا ریسپانس ایبل فرد ہوتاہے ایک تخلیقی ڈیزائنر کو اپنے خیالات اور ڈیزائن میں ہمیشہ اپ ڈیٹ ہونا چاہیے۔ کیونکہ ان کا مارکیٹ میں بہت زیادہ مقابلہ ہے۔ انہیں اپنی تخلیقی صلاحیتوں اور خدمات کے لیے خوبصورت تنخواہ کے پیکج ملتے ہیں۔ تنخواہ 30،000- دو لاکھ روپے ماہانہ سے ہوتی ہے۔

میکینکل انجینئر

مکینیکل انجینئرنگ کی جاب بھی بہت زیادہ اہم ہے جو مختلف مصنوعات کو ڈیزائن اور تیار کرنے کے لیے طبیعیات ، انجینئرنگ ریاضی اور سائنسی اصول استعمال کرتا ہے۔ بجلی پیدا کرنے والی مشینیں ، جیسے برقی جنریٹر ، اندرونی دہن انجن وغیرہ اور بجلی استعمال کرنے والی مشینیں ، جیسے ایئر کنڈیشننگ سسٹم۔ یہ بہترین اور انتہائی معاوضہ پیشوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ تنخواہ 30،000-225،000 روپے ماہانہ سے ہوتی ہے۔

پائلٹس

اگر آپ خوبصورت رقم کمانا چاہتے ہیں تو یہ ایک اچھا میدان ہے۔ چونکہ پائلٹوں کی ذمہ داری ہے کہ وہ لوگوں کو اپنی منزل پر محفوظ طریقے سے اتاریں اور وہ اپنی تربیت پر بہت زیادہ رقم خرچ کرتے ہیں ، یہ نہ صرف پاکستان بلکہ پوری دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ لینے والا شعبہ ہے۔

پائلٹ یا تو پی آئی اے یا نجی ایئر لائنز کا انتخاب کرسکتے ہیں جو بہتر تنخواہ دیتی ہیں۔ اگرچہ پائلٹ کی تنخواہیں تجربے پر منحصر ہوتی ہیں ، وہ عام طور پر سفری الاؤنسز اور مفت سفر کے ساتھ 3.5 لاکھ یا اس سے زیادہ کماتے ہیں اور اپنے خاندانوں کے لیے بھی قیام کرتے ہیں۔

مارکیٹنگ مینیجر

مارکیٹنگ کسی بھی کمپنی کی کامیابی کے لیے ایک بنیاد فراہم کرتی ہے۔ مارکیٹنگ کی کچھ اچھی مہارتیں کسی کمپنی
کی مصنوعات اور سروسز کو ہائی لیول پر لے جا سکتی ہیں۔ ان تمام امور کی سربراہی کسی تنظیم کے مارکیٹنگ منیجر کرتے ہیں۔ وہ مارکیٹنگ پلان کی حکمت عملی بناتا ہے اور اس کے مطابق کام کرتا ہے۔ تنخواہ 30،000-200،000 روپے ماہانہ سے ہوتی ہے ، اس لیے یہ پاکستان میں ہماری سب سے زیادہ تنخواہ والی نوکری کے زمرے میں بھی آتی ہے۔

جسمانی معالج ڈاکٹر

آج کی دنیا میں ، بیماریاں تیزی سے پھیل رہی ہیں۔ خاص طور پر دل اور دماغ سے متعلقہ بیماریاں۔ ان چیزوں کا مطالعہ بھی آسان نہیں ہے۔ ایک اچھا معالج بننے کے لیے ، بہت وسیع اور سخت مطالعہ درکار ہے۔ آپ کو اس طرح کی ڈگریوں کے ساتھ فارغ التحصیل ہونے کے لیے بہت محنت کرنی پڑتی ہے۔ لیکن فارغ التحصیل ہونے کے بعد ، کچھ زیادہ اجرت والی نوکریاں آپ کے منتظر ہوں گی
اس کے ساتھ ساتھ پاکستان میں فزیکل تھراپسٹ بننے کے لیے کسی میڈیکل کالج سے DPT (ڈاکٹر آف فزیکل تھراپی) کی ڈگری حاصل کرنا ضروری ہے۔ جسمانی معالج تقریبا 40 40،000 کماتا ہے اور یہ ان کے تجربے کے ساتھ بڑھتا ہے اور 350،000 ماہانہ کمانے کا باعث بن سکتا ہے۔ تاہم ، اگر وہ کلینک میں بیٹھتے ہیں ، تو وہ صرف ایک سیشن کے لیے 25،00 لیتے ہیں۔

آئی ٹی پروفیشنل

ہم ایک ایسی دنیا میں رہ رہے ہیں جہاں تقریبا everything ہر چیز انفارمیشن ٹیکنالوجی پر مبنی ہے۔ آئی ٹی پاکستان کا ابھرتا ہوا شعبہ ہے۔ پاکستان کے بڑے شہروں میں اس وقت کئی سافٹ وئیر ہاؤس کام کر رہے ہیں۔ سافٹ ویئر انجینئرز ، ویب ڈویلپرز ، اینڈرائیڈ ڈویلپرز ، آئی او ایس ڈویلپرز وغیرہ کی پاکستان میں آئی ٹی پروفیشنلز کی بڑھتی ہوئی مانگ کی وجہ سے دیگر تمام شعبوں کے مقابلے میں بہت زیادہ اجرت ہے۔ ان کی تنخواہ 50،000 روپے سے 500،000 روپے ماہانہ تک ہوتی ہے۔

چارٹڈ اکاؤنٹنٹ

چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ سب سے زیادہ معاوضہ دینے والا پیشہ ہے ایک چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ پاکستان میں سب سے زیادہ تنخواہ دینے والی ملازمتوں میں سرفہرست ہے۔ لیکن کیوں؟ یہ جاب 2021 کے لیے بہترین تنخواہ والی نوکری کے طور پر شمار کی جاتی ہے۔ CA کرنے کے بعد نوکری کے امیدوران چیف اکاؤنٹنٹ ، آڈیٹر ، سی ایف اور فائینینشل تجزیہ کار وغیرہ جیسی جابز میں شروع سے ہی زیادہ تنخواہ کے پیکج ہوتے ہیں۔ اور ایک بار جب آپ کافی تجربہ حاصل کرلیں ، تب تنخواہ کا پیکیج بڑھتا جائے گا۔ اس اٹینشن کی وجہ سے ، چارٹرڈ اکاؤنٹنسی کو پاکستان کے ٹاپ 10 پیشوں میں سب سے فرسٹ پر شمار کیا جاتا ہے۔ چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ کی تنخواہ 75،000 روپے سے 450،000 روپے ماہانہ ہوتی ہے۔
ت

Sharing Is Caring:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.